Używamy plików cookie do personalizacji treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny naszym partnerom z mediów społecznościowych, reklamy i analityki.
Szczegółową listę plików cookie dla każdego z naszych produktów znajdziesz w Warunkach i Zasadach.
Meta Ads Masters Mentoring: Twoja droga do mistrzostwa w reklamach!
Dołącz do programu mentoringowego Meta Ads Masters Mentoring, prowadź samodzielnie kampanie reklamowe na Facebooku oraz Instagramie i zarabiaj.
Meta Ads Masters Mentoring to intensywny, 6-miesięczny program transformacyjny, stworzony z myślą o marketerkach i wirtualnych asystentkach, które chcą wznieść swoje umiejętności reklamowe na nowy poziom. To nie jest zwykły kurs online - to kompleksowe doświadczenie edukacyjne, które łączy w sobie:
Po ukończeniu programu będziesz gotowa, aby projektować i prowadzić skuteczne kampanie reklamowe oparte na solidnych fundamentach i sprawdzonych technikach.
...działania organiczne są ograniczone. Oczywiście możesz tworzyć posty, projektować karuzele, nagrywać rolki i patrzeć, jak po kilku godzinach zostają przykryte przez inne materiały.
W ten sposób pozyskasz jednego klienta, drugiego, trzeciego, ale jeśli chcesz iść w dziesiątki czy setki, ❌ zamiast przeznaczać wiele na tworzenie kolejnych postów ✅ zbuduj przemyślany lejek marketingowy i wdrażaj płatne promocje przemyślanych treści.
Chyba nie muszę Ci mówić, która opcja jest przyszłościowa, można ją skalować i optymalizować jej potencjał? 😉
Dlatego przygotowałam dla Ciebie program „Meta Ads Masters Mentoring” podczas którego w 6 miesięcy nauczysz się, jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe. 🚀
Przecież to takie trudne...
Czy reklamy na pewno pomogą mi zarabiać więcej?
Czy znajdę klientów zainteresowanych płatnymi reklamami?
Czy to w ogóle zadziała?
Rozczarowanie. Frustracja. Chęć zmiany, ale również niepewność — skąd masz wiedzieć, czy to, co robisz, ma sens?
i zrób krok w stronę zdobywania nowych klientów, którzy chętnie wynagrodzą Cię za świetnie wykonaną pracę!
W tym czasie tworzysz, wdrażasz i obserwujesz wyniki swoich kampanii pod moim okiem.
Spotykamy się 12 razy na 1,5 godziny na Google Meets.
Specjalne spotkania z copywriterką Justyną i graficzką Dorotą, na których przećwiczysz swoje skille tworzenia kreacji reklamowych i dostaniesz bezcenny feedback.
Co tydzień możesz wskoczyć grupowe konsultacje i zadać dowolne pytanie. Dyżuruję ja i specjalistki z mojego zespołu (poznasz je tutaj). Dzięki office hours możesz skonsultować kampanie również pomiędzy spotkaniami tematycznymi. To czas kiedy możesz zadać pytanie na każdy temat około reklamowy.
Każde spotkanie ma temat przewodni, który pomoże Ci stworzyć kampanie reklamowe na całej ścieżce klienta, a nie tylko na poziomie menadżera reklam. Listę tematów spotkań sprawdzisz tutaj.
Pracujemy na przykładach z życia wziętych: Twoich oraz innych uczestniczek. ❌ Dość teoretycznych przykładów, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. ✅ Poznajesz różne branże i zdobywasz doświadczenie, które przekłada się na wyniki.
Na każdym spotkaniu jest czas na pytania! Możesz pytać o kampanie, pokazać nam swoje konto reklamowe i dowiedzieć się, jakie rozwiązania możesz wdrożyć.
Nagramy każde spotkanie. Zawsze możesz do niego wrócić lub nadrobić materiał później.
W zależności od wybranego pakietu dostajesz dostęp do konsultacji 1:1 ze mną lub specjalistkami z mojego zespołu. Omówimy Twoje reklamy, newsletter, komunikację, strategię reklamową… - temat zależy od Ciebie!
Jesteśmy w bieżącym kontakcie — nie musisz czekać z pytaniami do office hours, odpowiadamy w każdy dzień roboczy. To miejsca na rozmowy marketingowe i biznesowe oraz networking!
1
Menedżer reklam+ skuteczna współpraca z klientem
2
Lejek marketingowy:
układanie i planowanie. Przeanalizuj swoją relację z odbiorcami w kampaniach reklamowych, przejdź przez ścieżkę i załataj dziury!
3
Grupa docelowa:
jak ją wybrać, jak segmentować, jak poszukiwać?
4
Kampanie na budowanie społeczności (IG&FB):
jak pozyskiwać wartościowych odbiorców?
5
Teksty:
jak pozyskiwać wartościowych odbiorców?
6
Grafiki do kampanii reklamowych:
tips & tricks + Q&A z graficzką
7
Bonus:
jak tworzyć video reklamowe, które przyciąga uwagę?
8
Lead magnet i newsletter:
jak stworzyć kampanie reklamowe na zapis do newslettera?
9
Konwersje:
kampanie na www i kampanie sprzedażowe
10
Kampanie reklamowe z celem kontakt
- pozyskanie numerów telefonów/wiadomości/leadów
11
Optymalizacja:
co robić, gdy kampania nie działa i na jakie wskaźniki zwrócić uwagę?
12
Automatyzacje
w kampaniach reklamowych
Hot Jar + strona
w jaki sposób WWW może mieć wpływ na skuteczność Twoich kampanii i co warto poprawić (nagranie wideo)
o wartości 197 zł
Szablon raportu
z kampanii reklamowych
o wartości 247 zł
Szablon portfolio
kampanii reklamowych
o wartości 247 z
Canva:
tips & tricks
o wartości 97 zł
Dobre praktyki na Instagramie
(dokument pdf)
o wartości 97 zł
Jak tworzyć materiały reklamowe dla branży beauty? (dokument pdf)
o wartości 397 zł
Pełna wsparcia i entuzjazmu społeczność przedsiębiorczych kobiet. Wartość: bezcenna!
Z zawodu jestem tłumaczką j. francuskiego & angielskiego, a z zamiłowania — kreatywną duszą. Mam za sobą epizod pracy w audycie finansowym, ale moim powołaniem chyba od zawsze był marketing!
I tak od stażu w agencji marketingowej do swojej działalności: dziś pod szyldem GetBold! obsługuję klientów z Europy, w tym z Polski i na moim liczniku wybiło już ponad 1 mln budżetów reklamowych wydanych w ramach Meta Ads. Pracuję z biznesami, które dbają o dobrostan psychiczny i fizyczny : praktykuję slow marketing, przemyślany, wartościowy, zbudowany na relacjach.
W programie Meta Ads Masters Mentoring skupimy się kontach reklamowych Twoich klientów! Zdradzę Ci moje tipy i zaoszczędzę dobre kilka lat samodzielnego klikania w menedżerze reklam.
Specjalistka od słów z socjologicznym zacięciem. Tworzy teksty reklamowe, które trafiają w serce grupy docelowej i budują autentyczne relacje. Dzięki nim marki naszych klientów stają się rozpoznawalne, lubiane i wybierane.
Architektka i projektantka graficzna. W wolnych chwilach ilustratorka. Specjalizuję się w kreacjach na potrzeby social media - w tym adsowych. . Chętnie podzielę się z Wami moją wiedzą dotyczącą projektowania graficznego!
Miłośniczka automatyzacji i psycholożka to be! Jeśli chcesz poprawić swoją stronę www, dowiedzieć się jak być bardziej efektywną i co robić, kiedy ilość drobnych tasków przytłacza, I'm your girl!
...abyś lepiej niż kiedykolwiek zadbała o swoje zarobki i biznesy swoich klientów!
…i zaczniesz zarabiać lepsze pieniądze, pracując mądrzej, a nie więcej!
Zostaw swój email, aby otrzymać informację, gdy otworzymy zapisy do programu
✓ Według raportu Digital 2023: Poland przeciętny użytkownik Internetu spędza w nim 6 godzin i 42 minuty dziennie, w tym 2 godziny w mediach społecznościowych. Pewnie Tobie też raz na jakiś czas zdarza się zapomnieć i spędzić kilka godzin z telefonem w ręce? ;)
W czasie programu spotykamy się na 1,5 godziny raz na 2 tygodnie. To 30 razy mniej niż czas, który spędzasz w sieci. Przyznaj: czas na wspólnej pracy nad reklamami jest dużo lepiej wykorzystany niż godziny przeznaczone na scrollowanie Instagrama?
✓ Co 2 wtorek w godzinach 12:00-13:00 odbywają się spotkania na ustawianie kampanii, na których wspólnie przechodzimy przez wszystkie ustawienia w menadżerze reklam. Spotykamy się też w każdy czwartek o 12:00-13:00 na office hour, na których omawiamy bieżące pytania i aktualne kampanie.
W zależności od pakietu masz do dyspozycji konsultacje indywidualne - termin ustalimy wspólnie.
✓ Tak, każde spotkanie będzie nagrane i udostępnione uczestniczkom spotkania. Jeśli nie możesz dołączyć na żywo, nadrobisz materiał później.
✓ Program to przestrzeń dla social media managerek, specjalistek ds. marketingu i wirtualnych asystentek. Jednym słowem: dla osób, które pracują online i chcą poszerzyć zakres swoich usług o prowadzenie kampanii reklamowych.
Podczas spotkań nie tylko nauczysz się prowadzić kampanie reklamowe! Uczestniczki poprzednich edycji chwalą możliwość rozmowy z osobami, które w codziennej pracy spotykają się z podobnymi wyzwaniami.
✓ Tak, na każdym spotkaniu możesz wskoczyć na „gorące krzesełko” i przedstawić swój problem, zadać pytania. Spotykamy się w kameralnych grupach, aby każdy znalazł czas na swoje pytania i pokazanie swojego konta reklamowego.
❌ To NIE są spotkania, na których jedna osoba mówi, a druga słucha.
✅ To są spotkania, na których każdy może zabrać głos i znaleźć przestrzeń dla siebie.
✓ Oczywiście! W czasie programu przekonasz się, że techniczne tematy nie są takie straszne, jak się wydają. Pierwsze spotkanie w całości poświęcimy tematom dotyczącym ustawień menadżera reklam oraz dobrym praktykom we współpracy z klientem. Dowiesz się, jak sprawnie ustawić kwestie techniczne i wytłumaczyć klientowi, czego od niego potrzebujesz.
Zawsze możesz też wpaść na office hour, czyli konsultacje grupowe, które odbywają się raz w tygodniu, aby rozwiać wątpliwości i zyskać wsparcie w technicznych tematach!
✓ Jeśli pracujesz na etacie, Twój udział w programie może sfinansować pracodawca! Pobierz gotowy wniosek z informacjami o programie i wynegocjuj pieniądze na swój rozwój.
✓ Idealną okazją do zadawania pytań i rozmowy o Twoich potrzebach i oczekiwaniach są wirtualne kawki! Możesz też napisać do mnie na maila:adrianna@getbold.agency lub na Instagramie @adapromis .