Chcesz zdobyć bardziej dochodowych klientów i pracować ze spokojem o jutro? Zarabiać więcej pracując tyle samo lub mniej, bo masz nowe, poszukiwane skille?
Dołącz do programu mentoringowego „Meta Ads Masters Mentoring!”, prowadź samodzielnie kampanie reklamowe na Facebooku oraz Instagramie i zarabiaj.
...działania organiczne są ograniczone. Oczywiście możesz tworzyć posty, projektować karuzele, nagrywać rolki i patrzeć, jak po kilku godzinach zostają przykryte przez inne materiały.
W ten sposób pozyskasz jednego klienta, drugiego, trzeciego, ale jeśli chcesz iść w dziesiątki czy setki, ❌ zamiast przeznaczać wiele na tworzenie kolejnych postów ✅ zbuduj przemyślany lejek marketingowy i wdrażaj płatne promocje przemyślanych treści.
Chyba nie muszę Ci mówić, która opcja jest przyszłościowa, można ją skalować i optymalizować jej potencjał? 😉
Pożądane umiejętności, nowi klienci, dochodowa oferta.
Tak może wyglądać Twoja praca za 3 miesiące, ale…
...tylko, jeśli nauczysz się prowadzić kampanie reklamowe, które przyciągają odbiorców na każdym etapie lejka marketingowego!
Dlatego przygotowałam dla Ciebie program „Meta Ads Masters Mentoring” podczas którego w 3 miesiące nauczysz się, jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe. 🚀
Przecież to takie trudne...
Czy reklamy na pewno pomogą mi zarabiać więcej?
Czy znajdę klientów zainteresowanych płatnymi reklamami?
Czy to w ogóle zadziała?
Rozczarowanie. Frustracja. Chęć zmiany, ale również niepewność — skąd masz wiedzieć, czy to, co robisz, ma sens?
i zrób krok w stronę zdobywania nowych klientów, którzy chętnie wynagrodzą Cię za świetnie wykonaną pracę!
Spotykamy się 9 razy na 2,5 godziny na Google Meets. Co tydzień przez 3 miesiące (termin do ustalenia).
Każde spotkanie ma temat przewodni, który pomoże Ci stworzyć kampanie reklamowe na całej ścieżce klienta, a nie tylko na poziomie menadżera reklam. Listę tematów spotkań sprawdzisz tutaj.
Spotykamy się w gronie 7-10 osób, aby każda z uczestniczek mogła swobodnie zabrać głos i omówić swoje case’y.
Pracujemy na przykładach z życia wziętych: Twoich oraz innych uczestniczek. ❌ Dość teoretycznych przykładów, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. ✅ Poznajesz różne branże i zdobywasz doświadczenie, które przekłada się na wyniki.
Na każdym spotkaniu jest czas na pytania! Możesz pytać o kampanie, pokazać nam swoje konto reklamowe i dowiedzieć się, jakie rozwiązania możesz wdrożyć.
Nagramy każde spotkanie. Zawsze możesz do niego wrócić lub nadrobić materiał później.
W ramach programu czeka na Ciebie spotkanie indywidualne, na którym zrobimy audyt konta reklamowego! Możesz udostępnić ekran lub nadać mi czasowe dostępy reklamowe, a po spotkaniu dostaniesz listę zmian do wdrożenia + sugestie grup docelowych, do których warto kierować reklamy.
Jesteśmy w bieżącym kontakcie — nie musisz czekać z pytaniami do konsultacji, możesz odezwać się na wspólnej grupie na Facebooku. To miejsce na rozmowy marketingowe i biznesowe oraz networking!
Do wykorzystania w dowolnym momencie trwania programu, na której omówimy wybrany przez Ciebie temat. Możemy wspólnie zajrzeć w ustawienia menadżera reklam, przygotować konto reklamowe do prowadzenia reklam, ustawić pierwszą kampanię czy przeanalizować wskaźniki uruchomionych kampanii. Opcji jest mnóstwo – Ty wybierasz!
W każdy roboczy poniedziałek podczas trwania programu w godzinach 10:00-11:00 odbywa się office hour, czyli godzina wspólnych rozkmin reklamowych. Podczas office hour odpowiadamy na pytania, z którymi nie chcesz czekać do spotkania, wspólnie analizujemy kampanie, grafiki czy teksty reklamowe.
Na office hour zamiennie dyżurują: specjalistka od Meta adsów (czyli ja, Ada, twórczyni całego zamieszania), copywriterka Justyna i graficzka Dorota.
1
Menedżer reklam+ skuteczna współpraca z klientem
2
Lejek marketingowy:
układanie i planowanie. Przeanalizuj swoją relację z odbiorcami w kampaniach reklamowych, przejdź przez ścieżkę i załataj dziury!
3
Grupa docelowa:
jak ją wybrać, jak segmentować, jak poszukiwać?
4
Kampanie na budowanie społeczności (IG&FB):
jak pozyskiwać wartościowych odbiorców?
5
Teksty:
jak pozyskiwać wartościowych odbiorców?
6
Grafiki do kampanii reklamowych:
tips & trick + Q&A z graficzką
7
Lead magnet i newsletter:
jak stworzyć kampanie reklamowe na zapis do newslettera?
8
Konwersje
kampanie na www i kampanie sprzedażowe
9
Optymalizacja:
co robić, gdy kampania nie działa i na jakie wskaźniki zwrócić uwagę? +
Automatyzacje w kampaniach reklamowych
Hot Jar + strona
w jaki sposób WWW może mieć wpływ na skuteczność Twoich kampanii i co warto poprawić (nagranie wideo)
o wartości 197 zł
Szablon raportu
z kampanii reklamowych
o wartości 247 zł
Szablon portfolio
kampanii reklamowych
o wartości 247 z
Canva:
tips & tricks
o wartości 97 zł
Dobre praktyki na Instagramie
(dokument pdf)
o wartości 97 zł
Jak tworzyć materiały reklamowe dla branży beauty? (dokument pdf)
o wartości 397 zł
Certyfikat ukończenia programu dla każdej uczestniczki!
Warunkiem otrzymania certyfikatu jest obecność na co najmniej 7 spotkaniach w środy i ustawienie każdego omawianego na programie mentoringowym typu kampanii.
Czy znajdę czas na udział w spotkaniach?
Według raportu Digital 2023: Poland przeciętny użytkownik Internetu spędza w nim 6 godzin i 42 minuty dziennie, w tym 2 godziny w mediach społecznościowych. Pewnie Tobie też raz na jakiś czas zdarza się zapomnieć i spędzić kilka godzin z telefonem w ręce? ;)
W czasie programu spotykamy się na 2,5 godziny raz na tydzień. To prawie 19 razy mniej niż czas, który spędzasz w sieci. Przyznaj: czas na wspólnej pracy nad reklamami jest dużo lepiej wykorzystany niż godziny przeznaczone na scrollowanie Instagrama?
Z zawodu jestem tłumaczką j. francuskiego & angielskiego, a z zamiłowania — kreatywną duszą. Mam za sobą epizod pracy w audycie finansowym, ale moim powołaniem chyba od zawsze był marketing!
I tak od stażu w agencji marketingowej do swojej działalności: dziś pod szyldem GetBold! obsługuję klientów z Europy, w tym z Polski i na moim liczniku wybiło już ponad 1 mln budżetów reklamowych wydanych w ramach Meta Ads. Pracuję z biznesami, które dbają o dobrostan psychiczny i fizyczny : praktykuję slow marketing, przemyślany, wartościowy, zbudowany na relacjach.
W programie „Ogarnij swoje adsy!” skupię się Twoich kontach reklamowych! Zdradzę Ci moje tipy i zaoszczędzę dobre kilka lat samodzielnego klikania w menedżerze reklam.
Copywriterka & socjolożka specjalizująca się w pisaniu skutecznych tekstów do kampanii reklamowych. Skutecznych, czyli takich, dzięki którym dasz się poznać i polubić, a odbiorcy zamienią się w Twoich klientów.
Architektka i projektantka graficzna. W wolnych chwilach ilustratorka. Specjalizuję się w kreacjach na potrzeby social media - w tym adsowych. Pracowałam zarówno w agencjach marketingowych, jak i bywałam częścią teamu marketingowego in-house, co pozwala mi łączyć różne kompetencje. Chętnie podzielę się z Wami moją wiedzą dotyczącą projektowania graficznego!
Miłośniczka automatyzacji i psycholożka to be! Jeśli chcesz poprawić swoją stronę www, dowiedzieć się jak być bardziej efektywną i co robić, kiedy ilość drobnych tasków przytłacza, I'm your girl!
✓ Spotkania tematycznie w ramach programu mentoringowego odbywają się co tydzień lub co 2 tygodnie. Terminy są elastyczne! Jeśli nie będzie pasował Ci któryś z nich, grupowo przedyskutujemy zmianę na inny :)
Raz w tygodniu widzimy się również na office hours, czyli grupowych konsultacjach, na których wspólnie zaglądamy do Waszych menadżerów reklam i odpowiadamy na pytania.
✓ Tak, każde spotkanie będzie nagrane i udostępnione uczestniczkom spotkania. Jeśli nie możesz dołączyć na żywo, nadrobisz materiał później.
✓Program to przestrzeń dla Social Media Managerek, Specjalistek ds. marketingu i Wirtualnych Asystentek. Jednym słowem: dla osób, które pracują online i chcą poszerzyć zakres swoich usług o prowadzenie kampanii reklamowych.
Podczas spotkań nie tylko nauczysz się prowadzić kampanie reklamowe! Uczestniczki poprzednich edycji chwalą możliwość rozmowy z osobami, które w codziennej pracy spotykają się z podobnymi wyzwaniami.
✓ Tak, na każdym spotkaniu możesz wskoczyć na „gorące krzesełko” i przedstawić swój problem, zadać pytania. Spotykamy się w grupie maksymalnie 7 osób, aby każdy znalazł czas dla siebie.
❌ To NIE są spotkania, na których jedna osoba mówi, a druga słucha.
✅ To są spotkania, na których każdy może zabrać głos i znaleźć przestrzeń dla siebie.
✓ Oczywiście! W czasie programu przekonasz się, że techniczne tematy nie są takie straszne, jak się wydają. Pierwsze spotkanie w całości poświęcimy tematom dotyczącym ustawień menadżera reklam oraz dobrym praktykom we współpracy z klientem. Dowiesz się, jak sprawnie ustawić kwestie techniczne i wytłumaczyć klientowi, czego od niego potrzebujesz.
Zawsze możesz też wpaść na office hour, czyli konsultacje grupowe, które odbywają się raz w tygodniu, aby rozwiać wątpliwości i zyskać wsparcie w technicznych tematach!
✓ Jeśli pracujesz na etacie, Twój udział w programie może sfinansować pracodawca! Pobierz gotowy wniosek z informacjami o programie i wynegocjuj pieniądze na swój rozwój.